Известие

Collapse
No announcement yet.

изолация на изпускателните колактори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изолация на изпускателните колактори

    изолацията на изпускателните колектори,казват,вдигала мощността,има ли колеги ,които са запознати с този въпрос?

  • #2
    При чугунени колектори май няма смисъл... Освен ако си от единиците бройки със стоманени.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      При чугунени колектори май няма смисъл... Освен ако си от единиците бройки със стоманени.
      Освен че е безмислено и е противопоказно за чугуна
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kiko1213 Покажи съобщение
        изолацията на изпускателните колектори,казват,вдигала мощността,има ли колеги ,които са запознати с този въпрос?
        Колега ако си с чугун и овиеш колектора ще се спука най-вероятно.Ако си с стоманения може да го направиш,но няма да осетиш някаква разлика във вървенето.
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #5
          а каква е причината чугунения да се пука при изолация,то така или иначе вече ги омотах с лентата и да ви кажа след влизане в температурен режим колата има повече тяга,преди процедурата като загрееше и умаляваше,сякаш 20 коня умираха или все едно карам на клинатик....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kiko1213 Покажи съобщение
            а каква е причината чугунения да се пука при изолация,то така или иначе вече ги омотах с лентата и да ви кажа след влизане в температурен режим колата има повече тяга,преди процедурата като загрееше и умаляваше,сякаш 20 коня умираха или все едно карам на клинатик....
            Щом те кефи карай си с омотани колектори. Втора употреба винаги можеш да си намериш.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              а знаете ли откъде мога да си купя неръждаеми,някакъв тунинг вариант....

              Comment


              • #8
                Неръждаевейка оригинал няма .
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • #9
                  автоаксесоарите предлагат ли някакъв вариант за нашите коли

                  Comment

                  Working...
                  X